لرستان؛

لرستان، از استان‌های موفق در اجرای طرح ضیافت اندیشه

استان لرستان از نظر اجرای طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید در ردیف دانشگاه‌های برتر کشور در اجرای این طرح قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در چند سال اخیر توانسته است خود را به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور در عرصه‌های فرهنگی مطرح کند، که در این راستا نباید از تلاش‌های بی‌دریغ نهاد رهبری، معاونت آموزشی و فرهنگی، دانشجویی دانشگاه به‌راحتی عبور کرد.
 
یکی‌از برنامه‌های علمی، فرهنگی که از دو سال گذشته در دانشگاه آغاز شده، طرح ضیافت اندیشه استادان است، طرحی که در آن اساتید دانشگاه با حضور خود مباحث علمی و فرهنگی را با هم تلاقی کرده و ارزش‌های فرهنگی را در درون‌مایه برنامه‌های علمی ـ. کاربردی می‌کنند.
 
هم‌اکنون و پس‌از گذشت دو سال از شروع طرح در لرستان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان مفتخر است که خود را در بین هشت دانشگاه برتر کشور ببیند و این مرهون حمایت‌های بی‌شائبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و زحمات بی‌شائبه مجموعه فرهنگی دانشگاه است و خود نشان از درک بالا و بینش عمیق اساتید و اعضای هیأت علمی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اتصال مقوله فرهنگ و اخلاق به علم و دانش دارد.
 
در همین راستا ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی نامه‌ای از سوی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت که برای این مجموعه مایه‌ی مباهات و سربلندی است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار