سنندج؛

اختصاص 700 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راهداری

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از تخصیص اعتبار 700 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های راهداری خبرداد.

محمد راشد مدرس گرجی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛با اشاره به آغاز عملیات راهداری تابستانه حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 2 هزار کیلومتر عملیات شانه سازی راه های آسفالته استان و نیز ٨٠٠ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ راه های شنی روستایی از سوی عوامل راهداری و ماشین آلات اداره کل انجام گرفته و در حال اجرا است.

مدرس گرجی آغاز عملیات نگهداری ابنیه فنی، شامل تنقیه پل ها و دیگر اقدامات نگهداری آنها، بازسازی و نصب علایم عمودی، نگهداری چراغ های روشنایی و ترافیکی و نصب حفاظ ها را از پروژه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد وافزود: هم اکنون عملیات بازسازی اساسی حدود ٢٠ دستگاه از ماشین آلات راهداری نیز شروع شده است.


وی اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها را حدود ٧٠٠ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته این اعتبارات از محل منابع اعتباری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و نیز منابع استانی تامین اعتبار خواهد شد.

به گفته معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان، در راستای نگهداری مستمر شبکه راه ها، شناسایی 28 نقطه پر تصادف استان از اولویت کاری حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.