علاقه ای به حضور در هیئت مدیره پرسپولیس ندارم

پروین: طاهری یکه و تنها باشگاه را اداره می‌کند و به دنبال پول است

پیشکسوت فوتبال گفت: طاهری یکه و تنها باشگاه را اداره می‌کند و به دنبال پول است و ای کاش وزارت ورزش نه تنها به پرسپولیس بلکه به سایر تیم‌ها هم کمک کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی پروین در مراسم معارفه علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت:قبلا برای پرسپولیس حرص می خوردم حالا باید برای سایپا هم حرص بخورم. درویش با من تماس گرفت و من هم تصمیم گرفتم به این مراسم بیایم. دایی و فرکی را دیدم.

وی درباره حاشیه‌هایی که برای پرسپولیس پیش آمده و مصاحبه‌ای که اخیراً برانکو در انتقادی که از باشگاه پرسپولیس انجام داده بود،گفت: به هر حال برانکو حرفی زده که حل شده و دیگر نباید آن را کش دهید. طاهری یکه و تنها باشگاه را اداره می‌کند و به دنبال پول است و ای کاش وزارت ورزش نه تنها به پرسپولیس بلکه به سایر تیم‌ها هم کمک کند؛چراکه همه تیم‌ها بی‌پول هستند و می‌نالند.معتقدم بهتر است از طرف حسن روحانی سرمایه‌ای به تمام باشگاه های لیگ برتری داده شود. 
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شایعه حضورش در هیأت مدیره این باشگاه اظهار داشت:بهتر است درباره این موضوع صحبتی انجام ندهید زیرا دیگر بدن من کشش این مسائل را ندارد. ما باید بیرون بنشینیم و فقط تماشا کنیم.
 
پروین درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بسیار خوشحالم که تیم الاهلی به پرسپولیس برخورد کرد، به نظر من پرسپولیس می‌تواند راحت و بدون هیچ مشکلی از این مرحله صعود کند، اما تنها مشکل ما این است و که نمی‌توانیم در ایران میزبان تیم های عربستانی‌ باشیم. این درحالی است که عرب‌ها همیشه از تماشاگران ایرانی ترس و واهمه دارند.
 
سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه اگر از سوی مسئولان وزارت ورزش به شما پیشنهاد حضور در هیأت مدیره این باشگاه را بدهند، می‌پذیرید یا خیر،پاسخ داد:اگر آن ها پیشنهاد بدهند یک بحث است، اما من نمی‌توانم این کار را انجام دهم چون این موضوع کار من نیست. این را هم در نظر بگیرید که هر کسی را برای کاری ساخته‌اند. آن زمانی هم که من دو ماه عضو هیأت مدیره پرسپولیس شدم به این دلیل بود که دو ماه آمدم تا مشکلات را سروسامان دهیم. به نظر من طاهری خوب کار کرده و در تیم بماند بهتر است.
 
سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان مورد شکست 6 گله استقلال برابر العین خاطر نشان کرد: باید بگویم روز بدی برای نماینده کشورمان بود و اصلا نباید ارزش های این تیم را زیر سوال برد. زیرا این تیم در این فصل خیلی خوب کار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار