شیراز؛

دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی/ كشف 7 تن مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی و اخاذی و كشف 7 تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس به كشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره كرد و افزود: از ابتدای امسال تاكنون 12 باند مواد مخدر منهدم، حدود 7 تن انواع مواد مخدر كشف، یك هزار و 400 نفر خرده فروش و یك هزار و 450 نفر معتاد دستگیر و 164 دستگاه خودرو توقیف شده است.

 
انهدام 44 باند سارق
 
44 باند سارق در فارس منهدم شده است.  
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان طی دو ماه سال جاری، 44 باند سارقان را منهدم، دو هزار و 983 فقره انواع سرقت كشف و 24 فقره جرایم اقتصادی با ارزشی بالغ بر 475 میلیارد ریال كشف كردند.
 
سردار گودرزی دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان های در حال ساخت با 50 فقره سرقت، دستگیری سارق اماكن خصوصی با 40 فقره سرقت، دستگیری سارق با 60 فقره سرقت درون خودرو، دستگیری اعضای باند سارقان و کشف 12 فقره کیف زنی و دستگیری متهم تحت تعقیب به اتهام جعل كارت پایان خدمت را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی استان فارس اعلام كرد.
 
كشف 350 میلیارد كالای قاچاق در فارس
350 میلیارد كالای قاچاق در فارس توقیف شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا كنون بالغ بر 350 میلیارد ریال انواع كالای قاچاق در سطح استان كشف و در این خصوص یك هزار و 89 متهم دستگیر و
 699 دستگاه خودرو توقیف شده است.
 
سردار گودرزی کشف محموله سنگین پارچه و لوازم یدکی قاچاق با ارزشی بالغ بر 30 میلیارد ریال، کشف محل دپو پوشاک قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال و كشف 70 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را از اقدامات مهم اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان طی این مدت اعلام كرد.
 
 
دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی و اخاذی توسط پلیس فتا
این مقام انتظامی گفت: بر اساس شكایت خانمی مبنی بر اینكه فردی در شبکه اجتماعی با او ارتباط برقرار کرده و ضمن هك تلفن همراه وی، تهدید به انتشار عكس های خصوصی اش كرده است، موضوع در دستور كار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.
 
سردار گودرزی با بیان اینكه متهم مورد نظر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دستگیر شد، افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم در سال 94 در این پلیس مورد شکایت قرار گرفته و بعد از تفهیم اتهام روانه زندان شده است.
 
وی گفت: متهم زمانی که در زندان به سر می برده است، دست از کار خود برنداشته و با فریب دادن زندانیان و کلاهبرداری از خانواده آن ها برای طراحی سایت و دکوراسیون داخلی، مبالغی پول دریافت کرده که این مبالغ را به عنوان رضایت شکات قبلی خود به آن ها پرداخت و از زندان آزاد شده است؛ متهم به واسطه همین موضوع در پلیس فتا و دستگاه قضایی دارای تعداد 5 فقره پرونده است.
 
اقدامات پلیس فارس در ماه مبارك رمضان
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: پاسداشت، حفظ حرمت و تعظیم شعائر این ماه مبارك و ایام گرانقدر، مستلزم همکاری همه شهروندان است.
 
سردار گودرزی افزود: پلیس فارس با بهره گیری از همه توان موجود و در صورت نیاز استفاده از سایر دستگاه های متولی امنیت برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد محیطی امن برای روزه داران اقدام می كند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار