تابش در جمع خبرنگاران:

تفکیک وزارتخانه‌ها اقدامی تخصصی است/ دولت می‌خواهد معایب را رفع کند

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: تفکیک وزارتخانه‌ها کار بسیار درست و تخصصی ای از جانب دولت است، در ادغام وزارتخانه‌ها عجله کاری شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال، در خصوص اقدام دولت در جهت تفکیک وزارتخانه‌ها، اظهار داشت: تفکیک وزارتخانه‌ها کار بسیار درست و تخصصی ای از جانب دولت است، در ادغام وزارتخانه‌ها عجله کاری شد و مشخص شده است که آن ادغام‌ها اشکال و ایراد دارد و دولت به تناسب تجربیاتش می خواهد معایب را رفع کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مگر آن ادغام‌ها برای کوچک سازی دولت انجام نشد، آیا تفکیک برای دولت هزینه ایجاد نمی‌کند؟ گفت: کوچک سازی که آشفتگی و بهم ریختگی در وزارتخانه‌ها ایجاد کند کار جالبی نیست، ساختار‌ها باید بگونه‌ای باشد که کشور کارآمد اداره شود.

تابش در پاسخ به اینکه منتقدین تفکیک وزارتخانه‌ها می گویند اگر دولت اصل ۴۴ را بخوبی اجرا می‌کرد دیگر نیازی به تفکیک وزارتخانه‌ها نبود، خاطر نشان کرد: اجرای اصل ۴۴ کار سختی است، چون کشور ما با مدیریت دولتی اداره می شود و تمرکز گرا بوده است و فراهم کردن زمینه‌ها مسلما زمان بر است و تفکیک وزارت خانه‌ها ربطی به اصل ۴۴ ندارد اگر اصل ۴۴ به درستی هم اجرا می شد تفکیک وظایف باید انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار