سمنان؛

راه یابی دانشجویان سمنانی به المپیاد کشوری

هفت نفر از دانشجویان سمنانی به مرحله نهایی المپیاد دانشجویی کشور راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ پس از رقابت۲۷ دانشجوی اعزامی دانشگاه سمنان در رقابت های علمی کشوری به میزبانی مشهد مقدس، مرحله اول بیست و دومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور با شرکت کنندگان این مرحله در دانشگاه فردوسی مشهد، هفت نفر به مرحله نهایی این المپیاد راه یافتند .

در این المپیاد دانشجویان دانشگاه سمنان در قالب قطب سه به مرکزیت دانشگاه فردوسی مشهد شامل تمامی دانشگاه های چهار استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و استان سمنان شرکت کردند، در این المپیاد ۴۰۰ شرکت کننده از قطب سه در ۱۹ رشته و ۷۹ آزمون مربوط به این رشته ها به رقابت پرداختند که نهایتا از هر رشته حداکثر پنج نفر به مرحله کشوری راه یافتند .

از تیم ۲۷ نفره دانشگاه سمنان اعزامی به مرحله اول این المپیاد محمد صمدیان در رشته اقتصاد، مهدی حسین زاده در رشته حقوق، میترا بختیاری فر در رشته ادبیات فارسی، پروین رحمت الهی در رشته ادبیات فارسی، رضا مداح در رشته زیست شناسی، علی تقوی راد در رشته آمار و محمد جواد آقازاده فرد در رشته مهندسی برق موفق شدند به مرحله نهایی این المپیاد صعود کنند .

۱۵ نفر اول هر رشته مستقیما به دوره کارشناسی ارشد راه می یابند همچنین نفرات اول تا سوم امتیازات بسیار بیشتری داشته و از مزایای بنیاد نخبگان بهره می برند.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار