یزد؛

پیشرفت 80 درصدی مدرسه خیری یاران مهدی در بافق

آموزشگاه خیری یاران مهدی(عج) 10 تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 سیدمحسن ابوئی مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ساخت مدرسه خیری یاران مهدی(عج) 10 که از مهرماه سال گذشته با سرمایه گذاری این شرکت آغاز شده تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 ابوئی افزود: پروژه با پیشرفت نسبتا خوبی که داشته پس از اتمام نرمه گچ کاری ساختمان، حصارکشی و محوطه سازی تا اواخر مردادماه سال جاری به آموزش و پرورش شهرستان بافق تحویل داده می شود.

وی مساحت دبستان خیری یاران مهدی(عج)10 را در کل سه هزار و 900 مترمربع عنوان کرد و گفت: این آموزشگاهِ 2 طبقه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال، دارای 12 کلاس درس، سالن اجتماعات و نمازخانه، کتابخانه، ساختمان اداری و آزمایشگاه می باشد که در شهرک مناجات شهرستان بافق بنا شده است.

ابوئی استفاده از نخستین میلگرد تولیدی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق را در ساخت این مدرسه یادآور شد و تصریح کرد: این شرکت هم اکنون تولید کننده و صادرکننده برترین نوع میلگرد گرید A3 از سایز 8 الی 32 است.

آموزشگاه خیری یاران مهدی(عج) 10 با پیشرفت فیزیکی 80 درصد تا پایان مردادماه سال جاری آماده تحویل به آموزش و پرورش شهرستان بافق است.
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار