ماجرای دغدغه والیبال‌دوستان و بلیت‌های گران قیمت

در فاصله دو روز مانده به آغاز برگزاری مسابقات هفته دوم لیگ جهانی 2017 در تهران، قیمت بالای بلیت‌ مسابقات دغدغه علاقه‌مندان این رشته شده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سالن 12هزارنفری آزادی روزهای جمعه، شنبه و یكشنبه میزبان هفته دوم مسابقات لیگ جهانی 2017 است. دومین هفته این رقابت‌ها به میزبانی ایران و در چاچوب 6 دیدار از 19 تا 21 خرداد، پیگیری‌ خواهد شد. 
 
فدراسیون والیبال ایران همچون ادوار قبل در تلاش است كه بتواند میزبانی شایسته‌ای از حریفانش در رقابت‌های لیگ جهانی داشته باشد و انتظار می‌رود سالن 12 هزارنفری آزادی این بار هم مملو از تماشاگران علاقه‌مند به والیبال شود. هر چند در این راه نباید این موضوع را از یاد برد كه قیمت بالای بلیت مسابقات كه افزایش 10 هزارتومانی نسبت به سال قبل دارد، به دغدغه‌ای برای علاقه‌مندان به والیبال تبدیل شده است.

بلیت‌فروشی مسابقات لیگ جهانی به میزبانی تهران از روز گذشته به صورت الكترونیكی آغاز شده است و این در حالی است كه نسبت به سال‌های قبل استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به والیبال صورت نگرفته است.

این در حالی است كه خیلی از جوانان و قشر دانشجو كه جمع كثیری از علاقه‌مندان به والیبال را تشكیل می‌دهند، وسع مالی پرداخت این مبلغ بالا را ندارند و به همین دلیل از تماشای مسابقات تیم ملی كشورشان در سالن 12 هزارنفری منصرف شدند.

البته اگر بخواهیم قیمت بلیت مسابقات لیگ جهانی را با كشورهای دیگری كه میزبانی این رقابت‌ها را در اختیار دارند مقایسه كنیم به این نتیجه می‌رسیم كه این مبلغ چندان هم زیاد نیست. مبلغ بلیت مسابقات در كشورهای اروپایی مبالغی نزدیك به 70 دلار یا 50 یورو است.
 
با این حال بهتر بود به منظور این كه جوانان و دانشجویان علاقه‌مند به والیبال بتوانند بلیت مسابقات را تهیه كرده و از نزدیك تیم ملی والیبال ایران را حمایت و تشویق كنند، قیمت كمتری برای بلیت در نظر گرفته می‌شد و نسبت به سال قبل افزایش مبلغ اعمال نمی‌شد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ جهانی به مصاف تیم‌های بل‍ژیك، صربستان و آرژانتین خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار