اصفهان؛

راه‌اندازی رشته «رول اسکی» در اصفهان

رییس هیأت اسکی استان اصفهان گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته درنظر داریم رشته رول اسکی را بعد از تهران، در اصفهان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود یسیلیانی  در مورد فعالیت‌های هیأت اسکی استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر خبر خاصی نیست و این موضوع طبیعی است چون تابستان فعالیت‌های اسکی کم می‌شود.

وی ادامه داد: با سازمان ورزش شهرداری اصفهان صحبت‌هایی انجام داده‌ایم تا به‌صورت تعاملی و در صورت امکان ساعاتی را در پیست اسکی صفه در اختیار هیأت قرار دهند تا بتوانیم رشته اسکی چمن را راه‌اندازی کنیم.

یسیلیانی بیان کرد: مکاتباتی با فدراسیون اسکی انجام داده‌ایم تا رشته جدید و نوپای رول اسکی را بتوانیم از امسال در استان اصفهان فعال کنم.

رییس هیأت اسکی استان اصفهان افزود: رشته رول اسکی سالن مخصوص و فضای خاصی نیاز ندارد و خیابان و آسفالت و همچنین پیست‌های اطراف زمین‌های چمن مکان مناسبی برای این رشته است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم پس از پایان ماه مبارک رمضان کمیته رول اسکی را در هیأت اسکی استان اصفهان تشکیل دهیم، وسایل و تحجهیزات این رشته از جمله کفش‌های مخصوص اسکی صحرانوردی، رول مخصوص و چوب دستی‌های رشته اسکی صحرانوردی مخصوص است و تهیه آن‌ها آسان نیست به همین دلیل راه‌اندازی رول اسکی به کندی صورت می‌گیرد.

یسیلیانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در اصفهان تاکنون این رشته راه‌اندازی نشده و ورزشکار آموزش دیده‌ای در اختیار نداریم در ابتدا نیاز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. این رشته در حال حاضر فقط در تهران فعال است و نزدیک به سه سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد.

رییس هیأت اسکی استان اصفهان گفت: رول اسکی رشته‌ای استقامتی است و از ورزشکاران اسکیتی که رول بال کار می‌کنند نیز می‌توان در این زمینه استفاده کرد و مسلماً بهتر جوابگو است.

یسیلیانی اذعان کرد: سال گذشته اصفهان با کسب هفت مدال، مدال‌آورترین استان در رشته اسکی در سطح کشور بود. در کل سال ۹۵، سال خوبی برای هیأت اسکی استان اصفهان بود. نمایندگان اسکی استان اصفهان در تمامی رشته‌ها حضور فعالی داشتند و اصفهان تقریباً در همه مسابقات روی سکو بود.

وی گفت: مجمع سالیانه اسکی با حضور رییس فدراسیون  و همچنین مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور سال ۹۵ تا اواخر تابستان برگزار می‌شود.         

 

 

انتهای پیام/م   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.