شاهرود;

سارق خودروهای لوکس در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : سارق خودروهای لوکس در این شهرستان در دومین سرقت خود دستگیرشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : راننده خودروی خارجی در میدان آزادی شاهرود ، برای لحظاتی خودرو را در کنارخیابان به صورت روشن رها کرد تا از فروشگاه خرید کند که در همین فاصله سارق خودرو را به سرقت برد .
 
وی افزود : پس از سرقت،سارق با استفاده از کارت های بانکی مالباخته که رمز آن نیز موجود بوده ، گوشی تلفن همراه و لوازم دیگر خریداری و در هنگام سرقت هم نیز برای مخفی نگهداشتن چهره خود از ماسک استفاده کرد .
 
وی با بیان اینکه خودروی مذکور ، روز بعد از سرقت در خیابان رها شده بود و ماموران پلیس آن را کشف کردند گفت :  روز پس از کشف سرقت، یک مورد سرقت مشابه خودرو لوکس خارجی دیگر به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام باتوجه به نحوه سرقت و سرنخ های بدست آمده مشخص شد سارق هر دو خودرویک نفر است.

به گفته سرهنگ اشرفی ،  پس از ۴۸ ساعت تحقیق و بکارگیری توان علمی، کارآگاهان پلیس آگاهی مکان احتمالی سارق جوان راشناسایی و ضمن اخذ نیابت قضایی سارق را درحالی که خودرو سرقتی را فک پلاک شده ، در پارکینگ مخفیگاه خود نگهداری میکرد ، دستگیر کرد .
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : در بازجویی از این سارق 25 ساله مشخص شد این جوان از وضع مالی بسیار خوبی دارد وانگیزه وی از این سرقت سرگرمی و تهیه قرص های روانگردان بوده است .
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار