کرمانشاه؛

کشف مقدار زیادی پیتزای غیرمجاز

رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و اتاق اصناف 9 مکان غیر‌مجاز عرضه قلیان در طاق‌بستان را پلمب کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امید بحیرایی از تشدید بازرسی‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بازرسان با دستگاه‌های پرتابل بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی نظارت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه ادامه داد: 73 بازرسان در ماه مبارک رمضان در قالب چهار تیم و در دو شیفت کاری صبح و عصر بر کار قنادی و شیرینی‌ فروشی‌ها‌، مراکز تهیه وعرضه آش، حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران‌ها و فست‌فود‌ها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کنند، تصریح کرد: تهیه و توزیع زولبیا و بامیه باید تنها در شیرینی فروشی‌ها صورت گیرد.

بحیرایی با اشاره به دیگر اقدامات نظارتی در این ایام، خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های به‌عمل آمده توسط بازرسان از پیتزا فروشی مستقر در فرودگاه کرمانشاه، مقدار زیادی پیتزای غیرمجاز کشف‌، ضبط و معدوم شده همچنین لغو قرارداد فروشگاه موردنظر با مدیریت فرودگاه نیز مطرح شد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار