سمنان؛

عضویت خودروهای شاهرودی در طرح پاکبان

صاحبان ۳۶ هزار و ۵۰۰ خودرو با دریافت کارت اشتراک در طرح پارکبان عضو شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی فرماندار شاهرود در جلسه شورای ترافیک شاهرود بابیان اینکه صاحبان ۳۶ هزار و ۵۰۰ خودرو با دریافت کارت اشتراک در طرح پارکبان عضو شده‌اند، گفت: در این طرح اشتغال‌زایی برای ۲۰نفر در شاهرود فراهم شد.

وی بابیان اینکه طرح پارکبان توانست اشتغال‌زایی را برای ۲۰ شاهرودی فراهم کند اما این طرح دارای ایراداتی نیز هست که به‌زودی برطرف خواهد شد، افزود: یکی از مزیت های این طرح توزیع عادلانه پارک خودرو در نقاط هسته مرکزی شهر و از جمله نواقص ایجاد ترافیک در کوچه های منتهی به مرکز شهر است که امیدواریم با بررسی‌های بیشتر این نواقص به‌زودی برطرف شود.

هاشمی بابیان اینکه تاکنون۲۲ درصد خودروهای ثبت‌شده در سامانه پارکبان شاهرود، شارژ پلاک خود را خریده اند، تصریح کرد: ۳۶هزار و ۵۰۰خودرو تاکنون در این طرح ثبت‌نام کردند که باید گفت۲۱ هزار خودرو از مبلغ یک هزار تا ۲۰هزار ریال به این سامانه بدهکار هستند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه درصدد برطرف شدن عیوب طرح پارکبان هستیم، افزود: شورای ترافیک در درجه اول به دنبال اصلاح هندسی نقاط پرحادثه است و در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفت اما باید گفت که برای برطرف شدن مشکلات ترافیکی شهر همه نهادها و مردم باید همکاری داشته باشند که خوشبختانه در طرح پارک‌بان این تعامل به شکل مطلوبی نشان داده شد.

وی با بیان اینکه ۸۵درصد مردم از شارژ نیم ساعت توقف رایگان در سطح شهر استفاده کردند، افزود: مردم نیزمی خواهند بدانند هزینه‌های طرح پارک بان در چه مصارفی خرج خواهد شد که باید گفت پس از اولویت‌بندی درآمد حاصل از طرح در اصلاح نقاط ترافیکی شهر هزینه می‌شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.