همدان؛

کاهش ۵۶ درصدی ثبت ولادت در شهرستان رزن

رئیس اداره ثبت احوال رزن از کاهش ۵۶ درصدی ثبت ولادت در شهرستان رزن طی دوماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

کاهش ۵۶ درصدی ثبت ولادت در شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خداکرمی با اشاره به اینکه تعداد کل ولادت ثبت شده طی دو ماهه سال جاری در شهرستان رزن در مقایسه با سال ۹۵ با کاهش ۵۶ درصدی همراه بوده است، گفت: تعداد ولادت ثبت شده طی این مدت ۳۵۳ نفر بوده که این تعداد در دو ماه ابتدای سال گذشته ۳۵۵ نفر بوده است.

وی افزود: تا پیان اردیبهشت ماه امسال ۱۷۹ پسر و ۱۷۴ دختر در شهرستان رزن متولد شده اند که از این تعداد ولادت ۶۸ نفر در شهر و ۲۸۵ نفر در روستا ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رزن از افزایش ۱.۹ درصدی تعداد وفات ثبت شده در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد متوفیان سال گذشته ۱۰۵ نفر بوده که این تعداد در سالجاری به ۱۰۷ نفر شامل ۵۴ خانم و ۵۳ نفر آقا رسیده است.  

وی در خصوص ثبت وقایع حیاتی عنوان کرد: درصد ثبت ولادت در مهلت قانونی در سال گذشته در استان همدان حدود ۹۹.۵ بود که این میزان در شهرستان رزن ۱۰۰ درصد است.

خداکرمی اظهارداشت: ثبت وفات در مهلت قانونی نیز ۹۸ درصد است که این میزان در شهرستان رزن ۹۸.۸۴ درصد است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.