کرمانشاه؛

کشف وسایل نقلیه مسروقه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف 37 فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح عملیاتی شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ ها و توقفگاه های عمومی و اختصاصی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدرضا امیری از کشف 37 فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح عملیاتی شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی خبر داد.

وی  بیان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، طرح عملیاتی شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی به مدت سه روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان‌های انتظامی، اجرای طرح مذکور منجر به کشف 17 دستگاه خودروی مسروقه، هشت دستگاه خودرو دارای دستور توقیف، 9 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، سه دستگاه موتورسیکلت ارکان مخدوش و دستگیری یک نفر سارق خودرو شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تاکید کرد: به هنگام تصادف یا نزاع‌های ساختگی، مراقب باشید و اتومبیل خود را رها نکنید، همچنین هنگام ترک اتومبیل شیشه‌های آن را کاملاَ بسته و تمامی درب‌های آن را قفل کنید.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.