شهرکرد؛

محکومیت حوادث تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، حوادث تروریستی روز گذشته در حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

محکومیت حوادث تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، حوادث تروریستی روز گذشته در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«در حالی که ملت شریف ایران اسلامی در حال چشیدن شهد پیروزی انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ماه پر خیر و برکت رمضان المبارک و سرمست از بهره وری معنوی سفره الهی بودند، اقدامات کور تروریستی تکفیری‌های بی صفت در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام بزدلانه تروریست‌های تکفیری، این ضایعه اسفبار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رئیس جمهوری، خانواده‌های شهدای این واقعه، مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایت مدار چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم با وحدت و همدلی همچون سال‌های دفاع مقدس در برابر هر گونه تعرض، جانانه ایستادگی کنیم تا نقشه‌های شوم دشمنان کور دل را خنثی سازیم.»

گفتنی است: عملیات تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره)، از ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز گذشته چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ آغاز شد و بعد از ظهر همین روز با هلاکت و دستگیری تروریست‌ها پایان یافت.

در این حوادث ۱۷ نفر شهید و ۴۲ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار