تبریز؛

پهلوانان شهر در گود حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

پهلوانان شهر تبریز در سیزدهمین شب از ماه مبارک رمضان و همزمان با هفته کرامت، راه و رسم پهلوانی را به جا آورده و آستینهایشان را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و کودکان بی بضاعت بازمانده از تحصیل بالا زدند.

پهلوانان شهر در گود حمایت از کودکان مبتلا به سرطانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مراسم جشن گلریزان جمعیت خیریه قلبهای سبز با همکاری هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای استان و مشارکت پهلوانان نامی شهر تبریز برگزار گردید. این مراسم که با استقبال بی نظیر مسئولین، اعضای شورای شهر ، معتمدین و بویژه خیرین شهر تبریز در محل زورخانه علی ابن ابیطالب به اجرا درآمد،بار دیگر رسم پهلوانی در سالهای گذشته را در یادها زنده کرد.
جمعیت خیریه قلبهای سبز به عنوان نهادی غیر دولتی، همواره به دنبال طرحهای ابتکاری در جذب کمک های مردمی در جهت اهداف این جمعیت بوده و بر همین اساس و برای اولین بار در سطح استان جشن گلریزانی را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و کودکان بازمانده از تحصیل ترتیب دادند.
کلیه عواید حاصل از این جشن صرف هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان و آموزش کودکان بی بضاعت بازمانده از تحصیل خواهد شد.
لازم به ذکر است که جمعیت خیریه قلبهای سبز جزو سه خیریه برتر استان است که بصورت تخصصی کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان مبتلا به سرطان را مورد حمایت خود قرار داده و به عنوان یاور موسسه محک در شمال غرب کشور فعالیت می کند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار