سهل انگاری سرخپوشان و محکومیت 323 هزار دلاری/ باشگاه پرسپولیس منشا را از دست داد

باشگاه پرسپولیس با توجه به سهل انگاری در پرونده مدافع کروات به پرداخت جریمه 323 هزار دلاری محکوم شد.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده آنتونی گولچ و اینکه آیا مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده این بازیکن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوده یا فیفا اظهار داشت: فیفا درمورد پرونده این بازیکن استرالیایی- کروات تصمیم گیرنده بود. پس از طرح شکایت گولچ، باشگاه پرسپولیس هم نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد وی شکایتی را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کرد که این شکایت از سوی کمیته انضباطی رد شد چراکه فیفا مرجع صالح در رسیدگی به پرونده بازیکن سابق پرسپولیس است.
 
وی افزود: باشگاه پرسپولیس در پرونده گولچ به پرداخت مبلغی حدود 323 هزار دلار محکوم شده است. این باشگاه در ابتدا تا 10 روز مهلت دارد به حکم صادر شده اعتراض کند و پس از آن باید در 21 روز برای اعاده دادرسی به دادگاه CAS شکایت کند. بنابراین پرسپولیس برای رهایی از پرداخت مبلغ قرارداد گولچ تنها 31 روز فرصت دارد.
 
سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: جالب اینجاست پس از صدور حکم فیفا، نماینده باشگاه پرسپولیس درخواست کرد کمیته انضباطی بار دیگر پرونده گولچ را به جریان اندازد درحالی که وی باید در CAS اعتراض این باشگاه را مطرح کند نه در فدراسیون فوتبال.
 
وثوق احمدی درباره ارسال نشدن مدارک تسویه حساب 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس با بازیکنان خارجی بیان کرد: روز گذشته آخرین مهلتی بود که تیم های لیگ برتری می توانستند مدارک تسویه حساب خود با بازیکنان و مربیان خارجی را در اختیار کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار دهند و از این راه مجوز ثبت قرارداد بازیکنان خارجی جدید را دریافت کنند اما 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین چند تیم دیگر این کار را انجام نداده اند. بنابراین طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرارداد بازیکنان خارجی این تیم ها در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ثبت نمی شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود باشگاه پرسپولیس نمی تواند قرارداد گادوین منشا و هر بازیکن خارجی دیگری را در فدراسیون فوتبال ثبت کند. البته استقلال هم نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان خارجی چنین وضعیتی دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
برای چی به تعهدات وقرار داد ها عمل نمی کنند ، با کلاهبرداری و بی تعهدی و شیادی فوتبال را به تباهی می کشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
به جهنم که از دست داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
مسخرمون کردید !!