سامره:

زمان قلعه نویی هم دوم شدیم/ افرادی در استقلال دنبال پست هستند

با گذشت ١٠ روز از باخت سنگین همچنان حاشیه اطراف باشگاه استقلال زیاد است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حاشیه ها و شایعات همچنان در اطراف باشگاه استقلال موج می زند . دیدگاه های متفاوت كه از طرفی حمایت از كادر فنی و عوامل باشگاه و از طرف دیگر به دنبال بركناری و پیاده سازی اهداف خود هستند . چند روزی هست كه افرادی با ساخت كمپینی به دنبال دیدگاه دوم و تغییر وضع موجود هستند كه در همین رابطه درگیری های بین دو طرف انجام شده است.

افراد مخالف این كمپین معتقد هستند بسیاری از اسامی كه به عنوان حامی كمپین معرفی شده اند دروغی بیش نیست و گردانندگان این كمپین ها فقط به دنبال قرار گرفتن در موقعیت و پستی در باشگاه استقلال می باشند.

علی سامره بازیكن سابق استقلال در همین رابطه در مصاحبه اختصاصی به این موضوع و قرار گرفتن اسمش در لیست كمپین واكنش نشان داد؛

علی سامره :

باز پایان فصل و باز هم یك سری آدم كوته فكر كه با یك باخت برای رسیدن  به اهداف شخصیشون دارن شیرازه تیم رو از هم میپاشن . كار انتخاب مربی هم مربوط به مدیر عامل است ولی این دوستان هنوز با رسیدن به سال ۱۴۰۰  هنوز كه هنوز است مثل ١٠٠ سال پیش فكر میكنن و با تفكر قدیمی دنبال بر هم زدن جو و بهم زدن ارامش باشگاه هستن تا ازآب گل آلود ماهی بگیرن و اگر دقت كرده باشید اوایل فصل که  تیم نتیجه نمی گرفت این دوستان بلبل شده بودن و بعد از بردهای پیاپی و دربی  سكوت كردند. اما یک باخت بد تو لیگ قهرمانان اجازه عرض اندام به این از خدا بی خبر ها داد.

وی ادامه داد: به خاطر دارم زمان قلعه نوعی هم سال اول و دوم ما نایب قهرمان شدیم اینقدر حاشیه كسی واسه تیم درست نكردند. در حال حاظر یه عده دنبال رسیدن به پست هستند و گروهی دیگر دنبال تثبیت، كه صد البته  هر دو عمرشان كوتاه است فقط و فقط با این كارها در فصل حساس نقل و انتقالات خیانت میكنن به استقلال و هواداران میلیونی اش به وبجز اینکه حاشیه ها رو بیشتر كنن و تمركز تیمی رو بهم بزنن كاری از پیش نمی برن. اگر واقعا ورزشی و استقلالی هستید كه ظاهرا نیستید اجازه بدهید با ارامش تصمیم درست بگیرند كه بهترین حالت حفظ منصوریان و دور كردن كسانی است كه عوام فریبی میكنن در این باشگاه. 

سامره ادامه داد: متاسفانه مطلع شدم از سوی افراد معلوم الحال کمپینی تشکیل شده جهت تغییرات در هیات مدیره ، مدیرعامل و سرمربی و از نام من هم در این کمپین سوء استفاده شده ضمن تکذیب حمایت از همچین کمپینی که نه در آن حضور دارم و نه با آن موافق هستم از همه دلسوزان واقعی تیم محبوبم استقلال تقاضا دارم اجازه بدهند وزیر محترم ورزش بهترین تصمیم را بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار