همسر شهیده لرستانی حادثه تروریستی مجلس:

اقدام تروریستی داعش در تهران، کوچکترین تاثیری در اراده راسخ ملت ایران نخواهد گذاشت

همسر شهیده لرستانی حادثه تروریستی مجلس گفت: اقدام تروریستی داعش کوچکترین تاثیری در اراده راسخ ملت ایران نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ همسر شهیده لرستانی حادثه تروریستی مجلس گفت: اقدام تروریستی داعش کوچکترین تاثیری در اراده راسخ ملت ایران نخواهد گذاشت. 
مرتضی شهمرادی همسر شهیده هانیه اکبریان که در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، افزود: شهیده هانیه اکبریان از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بود که از سال ۹۰ تا ۹۵ بیش از ۴۰ نفر را تحت پوشش سوادآموزی قرار داد.

وی هدف از سفر خود و همسرش را به مجلس شورای اسلامی پیگیری و رایزنی با نمایندگان استان برای استخدام عنوان کرد وگفت: در طی ۳۸ سال گذشته خون‌های زیادی برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب بر زمین ریخته شده است و همسر من هم در این مسیر مقدس جان خود را در اقدام تروریستی داعش فدا کرده است.

همسر شهیده هانیه اکبریان تاکید کرد: دشمنان ما باید بدانند که نمی‌توانند ذره‌ای در عزم و اراده راسخ مردم ما خلل وارد کنند و آن‌ها را از پشتیبانی اسلام و انقلاب مایوس کنند.

شهمرادی درخصوص تشییع شهیده اکبریان تاکیدکرد: پیکرهمسر شهیده ام بعد از تشییع در تهران به شهرستان منتقل و با شرکت مردم همیشه در صحنه به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.