کرمانشاه؛

شکیبایی خانواده های ایثارگر در برابر مصائب ستودنی است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه شهادت را بالاترین مدال خداوند به شهدا می‌داند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام هادی عسگری در دیدار و دلجویی از تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان کرمانشاه، گفت: "شهادت" بالاترین مدالی است که به شهدا تعلق گرفته و این مدال نصیب هر کسی نمی‌شود.

عسگری صبر و شکیبایی خانواده های ایثارگر در برابر مصائب و مشکلات را ستودنی دانست و اذعان کرد: یقینأ مسائلی که خانواده‌های شهدا با آن مواجه هستند در پیشگاه خدای متعال دارای اجر و پاداش فراوانی است و این زحمات هرگز نزد خدای منان گم نخواهد شد.

عسگری  اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه افتخار هر مسئول دلسوزی در نظام مقدس اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه رسالت اصلی بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل جوان و آیندگان انتقال داده شود.

وی پاسداشت شهدا را پاسداشت ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: شهدا واقعیت های زیبایی هستند که باید سبک زندگی آنان به نسل های آینده منتقل شود.

عسگری ادامه داد: باید با  زنده نگه داشتن یاد و خاطره "شهدا" رسالت اصلی خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام رساند.

در پایان این دیدار که با حضور سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف برگزار شد، از خانواده های معظم شهیدان  محمد نظری، بابامراد باقری، محمدرضا گومه ای، نوراسلام چمن و مرادعلی مرادی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.