قزوین؛

پیام تسلیت استاندار به مناسبت بازگشت پیکر شهید محمدرضایی

فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی بازگشت غرورآفرین پیکر مطهر شهید علی محمدرضایی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین
 
وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.
صبر و پایداری فرزندان مقاوم سرزمین ایران اسلامی، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان، حضرت زینب کبری (س) آموختند.
 
و امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار، سر از پا نمی شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه ی جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.
 
اینجانب، بازگشت غرور آفرین و افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه ی رزمنده ی دلاور اسلام، جانباز شهید، علی محمدرضایی را پس از سی و یک سال فراق، به ملت شریف و انقلابی استان قزوین بویژه مردم غیور و شهید پرور خطه شال، والدین صبور و متعهدشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی به روزی و سلامت دارم.
 
باشد که با بازگشت جاودانه ی فرزند دوم خانواده، پاسدار سرافراز اسلام، حاج حمید محمدرضایی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها مفقودالاثر می باشد؛ شاهد آرامش دوباره ی این خانواده ی مومن، صبور و مقاوم باشیم.
 
فریدون همتی
استاندار قزوین
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.