اصفهان؛

آغاز تصویربرداری فیلم تلویزیونی "مادر است دیگر" در نطنز

شهردار نطنز گفت: فیلم تلویزیونی "مادر است دیگر" با رویکرد معضلات اجتماعی و با موضوع مشکلات زنان سرپرست خانوار در نطنز تصویربرداری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن تجویدی اظهار داشت: فیلم تلویزیونی "مادر است دیگر" با همت انجمن هنرهای نمایشی، حمایت شهرداری نطنز و به کارگردانی علی ترابیان و با تکیه بر هنرمندان بومی در حال تولید است.

وی افزود: فیلم تلویزیونی "مادر است دیگر" با رویکرد معضلات اجتماعی و این بار با موضوع مشکلات زنان سرپرست خانوار و همچنین موفقیت های آنها و فرزندانشان از هفته گذشته با هنرمندی جوانان شهر نطنز با فعالیت مستمر و شبانه روزی جلوی دوربین رفته است.

سید محسن تجویدی تصریح کرد: محوریت اصلی داستان به زندگی مادری می پردازد که سرپرست خانوار بوده و حدود 20 سال فرزندان خود را با تمام سختیها و مشکلات بزرگ می نماید و دو فرزندش برای دفاع از ارزشها و حریم حضرت زینب شهید مدافع حرم می شوند .

وی افزود: این فیلم تلویزیونی از سرگذشت واقعی برداشت شده و به طور واضح به مشکلات و آسیبهای این خانواده ها می پردازد.  این پروژه با حدود 48 بازیگر و 50 نفر عوامل و همراه کار خود را آغاز نموده و احتمالا تا 20 روز آینده تصویربرداری آن در نقاط مختلف شهر ادامه خواهد داشت.
شهردار نطنز خاطرنشان کرد: علی ترابیان مسئول انجمن هنرهای نمایشی نطنز بعنوان نویسنده و کارگردان کار بوده و شهرداری نطنز نیز به عنوان تهیه کننده این فیلم و به عنوان حامی این جوانان هنرمند نقش خود را ایفا می کند.

وی در پایان اضافه کرد: در کنار موضوعات یاد شده سعی براین شده که صحنه ها و لوکیشن های فیلم در کنار تمامی جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری و مذهبی شهر نطنز انتخاب شود تا علاوه بر پیگیری داستان فیلم به نوعی این جاذبه ها نیز معرفی شود. 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار