همدان؛

نشان جشنواره بین‌المللی تئاتر ترکیه به رویای کاغذی تعلق گرفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از دریافت نشان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ترکیه از نگاه منتقدین، توسط نمایش رویای کاغذی ملایر خبر داد.

نشان جشنواره بین‌المللی تئاتر ترکیه به رویای کاغذی تعلق گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده گفت: نمایش «رویای کاغذی» که به کارگردانی رضا فقیهی از ملایر به عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره شرکت داشت، توانست نشان جشنواره از نگاه منتقدین را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: این جشنواره با هدف اشتراک‌گذاری آثار هنرمندان تئاتر برای ارائه حس همدلی به کودکان و ترویج صلح و یکپارچگی در جهان از بیستم تا بیست و ششم می ٢٠١٧ در اسکیشهیر ترکیه با حضور گروه‌های تئاتری از ترکیه، آلمان، پرتغال، ژاپن، اسپانیا، فرانسه، بلغارستان، ایتالیا و ایران برگزار شد.

جمالی‌زاده با بیان اینکه مضمون نمایش رویای کاغذی نیز صلح جهانی بود، خاطرنشان کرد: این نمایش پیش از این نیز در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه رفته است و داستان آن به رویای دختر بچه‌ای می‌پردازد که به دنیای بازی‌ها سفر می‌کند اما در طول خواب به نقطه‌ای از جهان می‌رسد که جنگ بر آن حاکم است و کودکان زیادی در آن آسیب می‌بینند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.