معاون استاندار قزوین:

شهرک کربن در قزوین احداث می‌شود

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از احداث شهرک کربن در استان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این شهرک خودکفایی در زمینه جلوگیری از واردات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه بررسی احداث شهرک کربن صبح امروز با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، یاری عضو هیأت علمی امور اقتصادی، مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین، کشاورز مدیر شرکت شهرک‌های استان قزوین، و نماینده صنعت و معدن در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برگزار شد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این جلسه اظهار داشت: سیاست دولت برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری است و تلاش می‌کنیم در این راستا که جزو اولویت‌های کاری استان بوده به سرمایه‌گذاری خدمات‌رسانی کنیم.

منوچهر حبیبی گفت: در بحث سرمایه‌گذاری ما به دنبال صنایع نو و برندهای جدید و سازگار با محیط زیست هستیم.

وی اضافه کرد: این بحث در طرحی به نام شهرک کربن مطرح است و هدف از ایجاد این جلسه، اعلام آمادگی استان برای حمایت از سرمایه‌گذاران چه در داخل شهرک‌ها و چه خارج از شهرک‌ها است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: در همین راستا شرکت شهرک‌ها هم اعلام آمادگی در خصوص اختصاص زمین به این شهرک‌ها را دارد و مابقی دستگاه‌ها هم توانایی کمک را خواهند داشت.

حبیبی افزود: بخش عمده این شهرک‌ها، وارداتی است اما هدف ما از ایجاد این شهرک‌ها خودکفایی در زمینه جلوگیری از واردات است.

این مسؤول تصریح کرد: ایجاد چنین شهرک‌هایی، واردات را کاهش داده و کمک عمده‌ای به اقتصاد کشور می‌کند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اذعان کرد: استان قزوین به دلیل اهمیت این امر، به دنبال جذب سرمایه‌گذار بوده و در این راه هر آنچه در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران نیاز باشد را رفع می‌کند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.