کرمانشاه؛

"خوابگاه" جدید نمی‌سازیم

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متوسط عمر خوابگاه های این دانشگاه را 15 تا 20سال اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدرضا غلامی گفت: یکی از مدیریت‌ها، مدیریت دانشجویی است که امور خوابگاه‌ها، تغذیه، رفاه و تعاون و نقلیه به حوزه این مدیریت مربوط می‌‎شود.

غلامی افزود: مدیریت دیگر ما مدیریت فرهنگی است که بحث فوق برنامه، قرآن و عترت، کانون‌ها، انجمن‌ها و بحث حجاب و عفاف در حوزه این مدیرتی است.

وی افزود: دو حوزه مدیریت مشاوره و تربیت بدنی نیز به انجام مشاوره و راهنمایی و فعالیت‌های ورزشی و ورزش قهرمانی دانشجویان می‌پردازند.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه شش خوابگاه دارد، گفت: ما هم اکنون دو خوابگاه پسران و دختران "بوستان"، دو خوابگاه پسران و دختران "مفتح"، یک خوابگاه دختران "طالقانی" و یک خوابگاه متاهلین "میلاد" را داریم.

وی افزود: عمر این خوابگاه‌ها از چهار سال تا 33 سال ساخت است و هم اکنون 1288 دانشجو شامل 769 دختر و 519 پسر در آن‌ها اقامت دارند.

غلامی با بیان اینکه کار بازسازی و مقاوم‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی انجام شده است، گفت: نیازی به ساخت خوابگاه جدید نداریم، چون قرار است دیگر افزایش پذیرش دانشجو نداشته باشیم.

وی افزود: از طرفی وزارت بهداشت نیز تمایلی به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی ندارد و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی این کار باید به بخش خصوصی سپرده شود.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون ازدحام در خوابگاه ها و اتاق‌های آن متوسط است و در برخی اتاق‌های خوابگاه مطلوب و در برخی ازدحام وجود دارد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.