ساری؛

تجلی امنیت در سایه وحدت

امنیت در سایه وحدت ملی تجلی پیدا می کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ؛سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امنیت در سایه وحدت ملی تجلی پیدا می کند، گفت: داعش در ایران تولد نیافت پس باید کاری کنیم نتوانند حتی یک نفر در ایران یارگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه کتاب های مفیدی در زمینه زندگی نامه امامان موجود است افزود: اگر خواهان زندگی اسلامی هستیم، باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببریم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ترور روز 17 خرداد مجلس و حرم امام خمینی (ره) گفت: اسلامی که رحمت برای عالم است، چطور می شود یک گروه از افراد به شدیدترین وضعیت برعلیه انسان ها دست به کار می شوند.

قاسمی افزود: علمای اسلام باید به این موضوع بپردازند که چرا برخی از افراد که ادعای مسلمانی دارند به سمت تروریسم رفتند.

وی با اشاره به اینکه اسلام تمام ابعاد و حقایق زندگی بشر را مورد توجه قرار می دهد، گفت: آمادگی دفاعی هم بخشی از زندگی است، اما جهت گیری کلی اسلام مبنی بر رحمت است.

وی با بیان اینکه اگر یک گوشه ی جزئی را به کل تعمیم دهیم اشتباه است، تأکید کرد: ما در چنین شرایطی پس از روزهای حادثه باید متحد باشیم و علاقه ما به یکدیگر بیشتر شود.

سید علی قاسمی با اشاره به اینکه کشور ایران دارای دشمن است، متذکر شد: باید در چنین شرایطی با وحدت و اتحاد، آرامش و به دور از اختلاف به دنبال وحدت بیش از پیش باشیم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار