زلزله در کادر فنی استقلال

صحبت های اخیر برخی از اعضای کادر فنی استقلال علیه یک عضو هیئت مدیره، احتمال ایجاد تغییرات را در کادر فنی پررنگ کرده است.

به گزارش  خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شکست سنگین تیم فوتبال استقلال برابر العین امارات باعث شد تا صحبت هایی میان زمانی و برخی از اعضای کادر فنی تیم و علیه یکدیگر صورت بگیرد .

محمد خرمگاه و بهتاش فریبا از کسانی هستند که علیه زمانی یعنی کار فرمای خود مصاحبه کردند که ظاهرا در یکی از بندهای قرارداد افرادی چون خرمگاه و فریبا قید شده که آنها که حق صحبت علیه مدیران باشگاه و اعضای هیئت مدیره را ندارند و در صورت رعایت نکردن آن، باشگاه حق دارد که قراردادشان را یک طرفه فسخ کند.

از طرفی در این میان گفته شده که زمانی در نظر دارد حتی با حضور در هیئت مدیره بعدی این موضوع را پیگیری کند که طبق پیگیری ها ما مشخص شد این عضو هیئت مدیره در نظر ندارد پیگیر مصاحبه های این افراد باشد و قرارداد آن ها را فسخ کند زیرا هر باشگاهی کمیته انضباطی دارد که در صورت صلاح دید و لزوم این امر را پیگیری می کند.

به این ترتیب عضو هیئت مدیره استقلال پیگیر فسخ قرارداد مربی و مدیر فنی استقلال نخواهد بود و البته شایعه پیگیری وی در این خصوص کذب است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار