قزوین؛

پوشش رسانه ای لیالی قدر از کربلای معلی

صداوسیمای مرکز قزوین یک گروه رسانه ای برای پوشش لیالی قدر به کربلا اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته ی  مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ، یک گروه رسانه ای برای پوشش احیای شب های قدر به کربلای معلی اعزام کرده است تا حال وهوای عتبات را در این شب ها به مخاطبان منتقل کند.
 
 معصومی فرافزود: همچنین سیمای مرکز قزوین مراسم احیاء و شب زنده داری لیالی قدر را بصورت زنده از امامزاده حسین(ع) پوشش خواهد داد.

وی گفت : رادیو قزوین هم در این شب ها از امامزاده اسماعیل(ع)، مسجدالنبی(ص) و مسجد طاق بهلول شب های قدر را پوشش خواهد داد.

معصومی فر افزود : ویژه برنامه های شب های قدر متشکل از بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی ، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله مهمترین آنها است.

وی با اشاره به ابتکار صداوسیمای مرکز قزوین در بکارگیری تجهیزات نوین برای انتقال صداوتصویرگفت: مرکز قزوین بعنوان نخستین مرکز کشور صداوتصویر برنامه های شب های قدر در کربلای معلی را بر بستر اینترنت تلفن همراه ارسال می کند؛ تا این تصاویر با کیفیت مطلوب و دسترسی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه اضافه کرد: سیما و صدای مرکز قزوین با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان خود از ظرفیت تیزر، زیرنویس و آنوس برای اعلام زمان و مکان برنامه های شب های قدر هم استفاده خواهند کرد.

معصومی فر همچنین یادآورد شد: پوشش خبری مراسم احیاء در شب های قدر و اطلاع رسانی از زمان و مکان برگزاری این برنامه ها هم از مهمترین فعالیت های معاونت خبر مرکز قزوین خواهد بود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.