کولاکوویچ: فراموش نکنیم صربستان قهرمان لیگ جهانی است!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نباید فراموش کنیم که تیم ملی صربستان قهرمان مسابقات لیگ جهانی است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم والیبال ایران پس از باخت مقابل صربستان اظهار کرد: اول از همه به تیم مقابل تبریک می‌گویم. صربستان تیم خوبی است و شایسته این پیروزی بودند. سرویس و نوع آن در بازی امروز تعیین کننده بود. دریافت‌های خوب صربستان قابل رقابت نیست. فراموش نکنیم که صربستان قهرمان لیگ جهانی سال گذشته است.  
 
وی افزود: بازی شرایط خاصی داشت. من و نیکولا( مربی صربستان) هم تیمی بودیم. من قبلا مربی صربستان بودم و حالا مقابل شاگردان به میدان رفتم. از نظر احساسی برایم قرار گرفتن مقابل تیم ملی کشورم سخت بود اما وقتی بازی شروع شد به تدریج احساس بهتری پیدا کردم.
 
کولاکوویچ در پاسخ به پرسشی درباره نوسان تیم ایران در این دیدار گفت:  ست سوم شروع خیلی خوبی داشتیم. در همین ست گربیچ تعدادی از بازیکنانش را تعویض کرد همین موضوع موجب شد تا از فرصت استفاده کنیم و برنده شویم. بازیکنانم به اندازه کافی توانایی رقابت با حریف را نداشتند. وقتی امتیازهای ابتدایی ست چهارم را از دست دادیم بازگشت به مسابقه سخت شد. وقتی دیدم بازیکنانم امیدی به پیروزی ندارند آن ها را تعویض کردم تا در روند تیم تغییری ایجاد کنم. به هر حال بازی با صربستان به اندازه سایر بازی ها برای ما مهم بود.  
 
سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: بازی سختی بود. صربستان سال گذشته قهرمان شد و به قدرت زیادی به میدان آمد. ما در دو ست خوب کار کردیم و والیبال با کیفیتی را از تیم ایران شاهد بودید. سرویس های ما امروز خوب کار نکرد. در ست سوم بازیکنان ایران در شرایط خوبی بودند. اما در ست چهارم صربستان زود کار را در دست گرفت و اجازه کار را به ما نداد. در موقعیت خوبی هستیم زیرا این بازی ها برای ما تجربه است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
باید قبول کنیم که تیم صربستان از ما قوی تر است . در سالهای نه چندان دور آرزوی ما کسب مقام در آسیا بود و حالا فراتر از آسیا هستیم . با تلاش بیشتر بهتر ار این هم خواهیم شد. شاید مربی فعلی در حد و اندازه ولاسکو نباشد ولی تهمت زدن به یک مربی حرفه ای کار مطلوبی نمیباشد. سعی کنیم به جای تهمت و افترا خودمان را قوی کنیم.
-
امیر
۱۱:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
کاملا معلوم که کولاکوو یچ از برد تیم سابق خود خوشحال شده است.
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۹:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
این حرفا چیه آخه
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
چرا مربی ایران ترکیب برابر لهستان که به پیروزی قاطعانه دست را یافتیم را بازی نمیده دست معروف ، موسوی و غلامی در بازی برای همه حرفیان خونده شده است
-
امیر
۱۲:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
مربی خارجی دیگه داره بازیکنان خوب تیم تحریم میکنه
آخرین اخبار