لرستان؛

غیرفعال بودن ۳۳ درصد واحدهای صنعتی بروجرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بر اساس ارزیابی‎های صورت گرفته ۳۳ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد غیر فعال و نیمه فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفی‎خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی فعال شهرستان بروجرد با میانگین ظرفیت بیش از ۳۰ درصدی فعالیت می‎کنند.
 
وی افزود: یکی از سیاست‎های سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان در سال ۹۶ در حوزه صنعت را بازسازی، نوسازی و در عین حال توسعه واحدهای صنعتی تشکیل داده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در خصوص کارخانجات نساجی بروجردگفت: مقرر شده است که پس از ارائه طرحی از سوی مسئولان این کارخانجات، صندوق توسعه ملی از طریق بانک صنعت و معدن موضوع نوسازی و توسعه این واحد بزرگ صنعتی را دنبال کند.
 
صفی‎خانی با اشاره به اینکه تامین و تزریق سرمایه در گردش اولویت نخست برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در لرستان است افزود: تزریق سرمایه در گردش در رونق تولید پیش‎بینی شده است، همچنانی که سال گذشته اعتبارات قابل توجهی در رونق تولید برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی اختصاص یافت.
 
وی  گفت: امسال بنا است که صاحبان واحدهایی که با مشکل یا بحران مواجه شده‎اند، مطالبات، خواسته‎‌ها و برنامه‎های عملیاتی خود برای خروج از رکود را به ما ارائه دهند و بر مبنای آن برنامه‎‌ها و اقدامات بعدی صورت گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: پس از آنکه واحدهای تولیدی و صنعتی استان برنامه‎های عملیاتی خود را برای خروج از رکود و تقویت و رونق تولید ارائه دهند، برای هر واحد یک نسخه جداگانه پیچیده می‎شود.
 
صفی‎خانی گفت: بر این اساس مطالبات واحدهای صنعتی شناسایی، دسته‎بندی و اولویت‎بندی می‎شوند و با توجه به منابع در اختیار بر اساس اولویت نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام می‎شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.