مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بیش از ۳ هزار یتیم کهگیلویه و بویراحمدی نیازمند حمایت خیران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: سه هزار و ۱۲۳ یتیم و هزار و ۷۰۸ نفر از فرزندان محسنین، نیازمند حمایت خیران و حامیان نیکوکار هستند.

فرید محبی سرانه ایتام را یک میلیون و ۴۵۶ هزار ریال و سرانه فرزندان محسنین را ۴۱۴ هزار ریال عنوان کرد و افزود: حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از ۶۳ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی، لوازم ضروری فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد از جمله تأمین پوشاک، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های آن‌ها را تامین کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی طرح‌های مختلفی از جمله اکرام ایتام و محسنین را اجرا می‌کند ادامه داد: ۱۴ هزار و ۱۱۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد در طول سال بهره مند می‌شوند.

محبی با بیان اینکه هشت هزار و ۷۲ حامی حمایت مادی و معنوی ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند گفت: از این تعداد شش هزار و ۵۱۰ نفر حمایت از ایتام و هزار و ۵۶۲ نفر حمایت از فرزندان محسنین را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه حامیان برای خدمت رسانی به مددجویان همکاری خوبی در طول سال با این نهاد دارند،گفت: درماه مبارک رمضان، مردم خیر و نیکوکارهم استانی می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شهرستان‌ها مراجعه و برای ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.