یاسوج؛

افزایش مصوبات سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت:تعداد مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان از مجموع 46 مصوبه به 52 مورد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امید موسوی گفت:میزان اعتبارات مصوب برای این 6 مصوبه جدید، افزون بر70میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد که احداث، تعمیر و تجهیز ساختمان دادگستری، ایجاد زیرساخت های پارک جنگلی یاسوج، تکمیل و پرداخت مطالبات پارک علم و فناوری استان، مطالبات برگزاری کنگره ملی شهدا و تکمیل و تجهیز پارک بانوان یاسوج از جمله مصوبات و طرح های عمرانی جدید است.

موسوی یادآور شد که 46 مصوبه با اعتباری افزون بر 9 هزار و 600 میلیارد ریال رهاورد سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در روزهای 24 و 25 مرداد سال گذشته به این استان بود.

وی تصریح کرد که هم اینک افزون بر 90 درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه وبویراحمد اجرایی شده است.

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد گفت که کمتر از 10 مصوبه از مجموع مصوبات سفر رئیس جمهوری در این استان اجرایی نشده که برخی از آنها نیز تامین اعتبار شده و به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی آبرسانی به 2 شهر سوق و دهدشت و روستاهای اطراف، تاسیس سه صندوق سرمایه گذاری کشاورزی در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، فازدوم آبرسانی به دشت امام زاده جعفر گچساران، کمک های فنی و اعتباری برای پرداخت 50درصد سود تسهیلات سرمایه گذاری در استان و کمک به تکمیل بیمارستان بهمئی از جمله مصوبات اجرایی نشده سفر رئیس جمهوری به این استان است.

موسوی میزان اعتبارات تخصیص یافته به 46 مصوبه سفر هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد را افزون بر 9 هزار و 600 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی اظهار داشت که این طرح‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری در سال‌های 95 و 96 مصوب شده است.

وی تصریح کرد که پنج هزار و 890 میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای سال 95 و سه هزار و 770 میلیارد ریال نیز برای سال 96 مصوب شده است.

چهار طرح از مجموع طرح‌های مصوب درحوزه عمران شهری، 6 طرح در بخش کشاورزی، 9 مورد در حوزه منابع آب، پنج طرح در بخش علمی، فرهنگی و گردشگری، هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان و چهار مورد نیز در بخش حمل و نقل است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.