فیضی در نطق میان دستور:

محاسبات دشمن در حادثه تروریستی تهران به هم خورد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: شهادت افراد بیگناه در این حادثه باعث وحدت بیش از پیش ملت ایران اعم از هر قوم و قبیله‌ای می‌شود ما تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

شهادت افراد بیگناه در حوادث تروریستی وحدت مردم را بیشتر کرد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نطق میان دستور درباره حوادث تروریستی چهارشنبه تهران اظهار داشت: عملیاتی تروریستی کور و مذبوحانه در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی که خانه ملت و مظهر دموکراسی ملی است از نظر هر انسان آزاده محکوم است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: شهادت افراد بیگناه در این حادثه باعث وحدت بیش از پیش ملت ایران اعم از هر قوم و قبیله‌ای می‌شود و ما تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

وی گفت: مردم در روز 29 اردیبهشت از پیر و جوان با حضور در پای صندوق رای عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و بر سر استکبار و تکفیری‌ها فریاد پیروزی زدند.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه عده‌ای می‌خواستند با این اعمال تروریستی حلاوت 29 اردیبهشت را در کام مردم تلخ کنند، ادامه داد: دشمنان بدانند که محاسباتشان با وجود جان بر کفانی در این سرزمین بر هم خورده است، بنده از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی به خاطر اقدام به موقع تشکر می‌کنم.

فیضی در بخش پایانی سخنانش خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات و زمانی که شما به استان اردبیل سفر کردید مردم استقبال کم نظیری را از شما انجام دادند و اکنون نیز خواسته همین مردم از شما این است که باعث توسعه این استان شوید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرعین ، نمین ، نیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار