اردبیل؛

وجود 90 مرکز درمان سوء مواد مخدر در استان اردبیل

دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردیبل: اکنون ۹۰ مرکز درمان سوء مواد مخدر در سطح استان وجود دارد که یک مرکز در شهرستان گرمی مغان فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام بهشتی از حضور داوطلبانه معتادان در این مرکز خبر داد و افزود: برای بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر در سطح استان که داوطلبانه برای درمان نام نویسی کرده اند، تشکیل پرونده برای درمان اعتیاد داده شده است.

وی از فعالیت 45 سازمان مردم نهاد در امرمبارزه با مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت : از این تعداد 24 سمن و سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از مواد مخدر و 21 سازمان مردم نهاد در حوزه درمان و حمایت از بهبود یافتگان فعالیت می کنند.

امامی فرماندار گرمی نیز در این جلسه گفت: با تلاش ماموران نظامی و انتظامی و دستگاه‌های نظارتی و قضایی فرصتی برای فعالیت در حوزه مواد مخدر داده نمی‌شود.

وی اظهار کرد: برچیدن معضل بزرگ مواد مخدر از جامعه به تلاش همه مردم، دستگاه‌ها، نیروهای بسیج، بزرگان شهر، نیروهای انتظامی و خانواده ها بستگی دارد و تنها با تلاش یک نهاد امکان پذیر نیست.

رئیس شورای مواد مخدر گرمی مغان بیان کرد: ما از هر کمکی برای معتادان جامعه که بیمار هستند، دریغ نخواهیم کرد اما مبارزه با این معضل اجتماعی جهاد واقعی بوده و باید مردم و خانواده‌ها نیز همکاری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.