سردار پاکپور:

داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست و استکبار جهانی به دنبال این است تا از این طریق بسترها و زیرساخت های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه عصر امروز در همایش هم‌اندیشی سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال این است تا به این وسیله و توسط خود مسلمانان هم سرمایه‌های مادی و هم سرمایه های انسانی آنها را مورد هدف قرار بدهد.

سردار پاکپور با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم، مسئولان و بسیجیان گفت:خوشبختانه در کشور ما وحدت، اتحاد و همدلی خوبی وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حرکات تروریستی اخیر در کشور تصریح کرد: این چند مورد حرکت تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

وی با اشاره به اینکه امنیت در مرزهای جنوب شرق کشور توسط خود مردم تامین می‌شود، ادامه داد: امنیت در کشور ما یک امنیت پایدار و مردمی است.

وی با اشاره به وجود انسجام و وحدت بین مردم و مسئولان در سیستان و بلوچستان گفت: این وحدت و انسجام موجب شده تا از نا امنی ها در این منطقه جلوگیری شود.
 
سردار پاکپور با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم با مسئولان امنیتی، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابله با دشمنان است.
 
وی با اشاره به نقش پررنگ علما و سران طوایف در ایجاد امنیت پایدار ادامه داد: ما باید اتحاد، انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب برسانیم تا کسی نتواند در میان ما تفرقه ایجاد کند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار