ساری؛

طلب 70 میلیارد تومان شرکت توزیع برق مازندران از ادرات و مردم

شرکت توزیع برق مازندران از ادارات و مردم استان 70 میلیارد تومان طلب دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران آخرین مبلغ طلب شرکت توزیع برق مازندران را 70 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 35 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلبکار هستیم و تا پایان امسال اقدامات مؤثری در بحث دریافت طلب و پرداخت بدهکاری شرکت توزیع برق مازندران ایجاد می‌شود.

وی پاسخگویی به مطالبات متقاضیان در زمان کوتاه را از سری اقدامات شرکت توزیع برق مازندران دانست و افزود: در دو سال گذشته 12 هزار متقاضی برق در نوبت بودند که در حال حاضر این میزان به 3 هزار نفر کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تلفات شرکت توزیع برق در سال جاری باید با 2 درصد کاهش تا پایان سال مواجه باشد که اجرای این فعالیت نیازمند اعتبار 25 میلیارد تومانی است.

شهابی با بیان اینکه از سال 71 تاکنون یک میلیون و 280 هزار مشترک، 25 هزار کیلومتر شبکه برق فشار متوسط، ضعیف و 475 هزار کیلومتر شبکه 20 کیلووات در مازندران احداث شده است، افزود: سال گذشته 105 میلیارد تومان اعتبار به شرکت توزیع برق مازندران اختصاص یافت که 70 میلیارد تومان آن جذب شد.

وی استفاده از 150 ترانس کوچک و کم تلفات را در پایان سال گذشته از سری اقدامات شرکت توزیع برق مازندران به منظور کاهش مشکلات توزیع برق در استان دانست و گفت: در دو سال گذشته شرکت توزیع برق مازندران میلیاردها تومان برای توسعه و بازسازی ساختمان‌ها و شبکه توزیع هزینه کرده است که مباحث لجستیکی را هم برای خدمات‌رسانی مؤثر مد نظر قرار داده است.

شهابی استفاده از تکنولوژی نوین را در کاهش پیک بار و مدیریت مصرف مؤثر دانست و افزود: خدمات شرکت توزیع برق در بستر جی. آی. اس قابل استفاده است که در حال حاضر تمام شرکت‌های توزیع شهرهای مازندران مجهز به فیبر نوری هستند و تا پایان امسال نیز تکمیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه استارت استفاده از نیروگاه کوچک در مازندران زده شد، گفت: رشد سرمایه‌گذار برای نیروگاه کوچک از یک تا هفت مگاواتی در مازندران شاهد هستیم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.