مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان:

برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی/ شرکت برای عموم آزاد است

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان لرستان گفت: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای تمام عموم آزاد است و هر کسی در هر مقطع سنی و با هر سلیقه‌ای می¬تواند در این جشنواره شرکت نماید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جهان آرا گفت: هفتمین جشنواره کتاب رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و آشنایی با فضای کتابخانه و شناسایی تولید کنندگان و گردآورندگان کتب با موضوعیت رضوی برگزار می‌شود.

وی درباره شرایط و مقررات شرکت در جشنواره افزود: شرکت در جشنواره برای تمام عموم آزاد است و هر کسی در هر مقطع سنی و با هر سلیقه‌ای میتواند در این جشنواره شرکت نماید؛ جشنواره برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال کتاب‌های ویژه‌ای را معرفی کرده و در هر بخش شیوه‌های شرکت در مسابقه نیز متفاوت است.

مدیر کل نهاد کتابخانه¬های عمومی لرستان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره کتابخوانی می‌توانند به پورتال نهاد به نشانی www.lorestan.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
وی در خصوص کتاب معرفی شده برای کودکان گفت: کتابی را که جشنواره برای کودکان در نظر گرفته است کتاب ده قصه از امام رضا (ع) نوشته مژگان شیخی از انتشارات قدیانی است که کودکان بایستی جذاب‌ترین بخش کتاب را نقاشی و تصویرسازی کنند و یا از طریق ضبط فایل ویدئویی به بازگویی قصه و توضیح اجمالی در مورد کتاب مطالعه شده بپردازند.
مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گفت: کتاب در نظر گرفته برای نوجوانان کتاب ماه غریب من به نویسندگی مجید ملا محمدی و از سری انتشارات به نشر بوده که در تمامی کتابخانه‌های سطح استان عرضه شده و نوجوان پس از مطالعه م‌ی‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

جهان آرا از معرفی ۴ کتاب در حوزه بزرگسالان خبر داد و افزود: مهارتهای زندگی با سیره رضوی به نویسندگی محمدرضا شرفی، چلچراغ شیراز به نویسندگی جلیل عرفان منش، کتاب بانوی ملکوت به نویسندگی آیت الله کریمی جهرمی و کتاب امام رضا (ع) و زندگی نوشته مهدی غلامعلی از جمله کتاب¬های در نظر گرفته شده جشنواره کتابخوانی رضوی برای مقطع سنی بزرگسال است که می¬توانند یکی از این کتابها را مطالعه و در مسابقه شرکت نمایند.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و پاسخ نامه‌های خود را تا اول تیرماه از طریق سایت و یا مراجعه به کتابخانه عمومی ارسال کنند؛ داوری آثار ارسالی ۲۰ تیرماه و اختتامیه مراسم نیز در دهه کرامت برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.