یاسوج؛

نام نویسی یک هزار و 300 نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

رئیس اداره کتابخانه‌های گچساران گفت: یک هزارو 300 نفر در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان گچساران نام نویسی کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛کورش حسنی در نشست "نهضت مطالعه مفید" گفت: نام نویسی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از اول خرداد تا یکم تیر سال جاری ادامه دارد.

 رئیس اداره کتابخانه‌های گچساران با بیان اینکه در این جشنواره برای شرکت کنندگان ۶ کتاب در نظر گرفته شده است افزود: برای کودکان چهار تا ۱۱ ساله کتاب ۱۰ قصه از امام رضا (ع)، برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله کتاب ماه غریب من و برای جوانان و بزرگسالان از ۱۸ ساله به بالا کتاب‌های مهارت‌های زندگی در سیره رضوی امام رضا (ع) و زندگی و بانوی ملکوت و چلچراغ در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت فردی و خانوادگی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی، این کتاب‌ها را امانت بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.iranpl.ir فایل پی. دی. اف این کتاب‌ها را دانلود کنند.

حسنی گفت: ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و بهره مندی از سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

سال گذشته هزار و ۵۰۰ نفر از شهرستان گچساران در ششمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.