ایلام؛

توزیع مرغ و گوشت قرمز ماه رمضان در استان

معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت:بیش از 45 هزار کیلوگرم مرغ و گوشت قرمز ماه رمضان در بازار استان ایلام توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مسعود همتی اظهار کرد: از این مقدار مواد پروتئینی توزیع شده، 41 هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ و سه هزار و 600 کیلوگرم نیز گوشت قرمز منجمد بوده است.
 
وی افزود: هم اکنون 67 تن گوشت مرغ، چهار تن گوشت قرمز از نوع سردست و 20 تن ران در سردخانه های این شرکت ذخیره شده که بتدریج در صورت تقاضا وارد بازار مصرف می شود.
 
همتی یادآور شد: برای تنظیم بازار ماه رمضان و تامین نیازهای پروتئینی مصرف کنندگان 118 تن مرغ، نزدیک به پنج تن گوشت قرمز سردست و 20 تن ران در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.
 
وی تاکید کرد: در این مدت بر خلاف گوشت قرمز از نوع ران گوساله که هیچ متقاضی برای فروش ندارد، تقاضا برای گوشت مرغ و گوشت کوساله از نوع سردست مطلوب است و تا پایان ماه رمضان توزیع این اقلام پروتئینی در سطح استان ایلام انجام خواهد شد.
 
به گفته وی، 15 عامل توزیع در استان گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز را بدست مصرف کنندگان می رسانند که 6 عامل توزیع در شهرستان ایلام و مابقی در شهرستان های تابعه استان هستند.
 
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: البته این شرکت به افراد متفرقه ای که نامه خرید از اتحادیه های امور دام و مرغداران و جهاد کشاورزی داشته باشند نیز گوشت برای توزیع تحویل می دهد.
 
همتی اضافه کرد: قیمت فروش گوشت مرغ بطور عمده هر کیلوگرم 53 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم 220 هزار ریال است ولی قیمت این اقلام برای مصرف کنندگان به ترتیب 56 هزار و 500 ریال و 227 هزار ریال تعیین شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.