بجنورد؛

معاف مالیاتی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بجنورد مشمول قانون معافیت مالیاتی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : این طرح با هدف تشویق سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی کشور ، برای سرمایه گذاران صنعتی ، معدنی ، خدماتی که دارای مجوز سرمایه گذاری از مراجع قانونی هستند اجرا می شود.

وی به معافیت مالیاتی 7 ساله منطقه ویژه شهرستان بجنورد اشاره کرد و افزود : معافیت مالیاتی برای مناطق کمتر توسعه یافته 13 سال و برای سایر مناطق 7 ساله است .

وحدت اظهار کرد : در این قانون 50 درصد از مالیاتهای سالهای بعد از دوره هفت ساله هم تا زمانی که درآمد مشمول مالیات واحد ، معادل سرمایه ثبت و پرداخت شده شود ، مشمول بخشودگی می شود.

وی تصریح کرد : درصورتیکه سرمایه گذاری انجام شده با مشارکت سرمایه گذار خارجی با مجوز سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران باشد ، به ازای هر 5 درصد مشارکت سرمایه گذاری خارجی به میزان 10 درصد و حداکثر تا 50 درصد به مشوق ها اضافه میشود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : قانون معافیت مالیاتی برای آن دسته از سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقر در شهرکها ی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی است که از تاریخ اول فروردین ماه سال 95 برای آنها پروانه بهره برداری صادر یا قرارداد استخراج و فروش منعقد شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.