رشت؛

اجرای طنز پهلو

طنز پهلو در فومن اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت: مراسم یادبود استاد کیومرث صابری فومنی امسال  به سبک و سیاق متفاوت تر از سال گذشته دراین شهرستان  برگزار می شود.
 
یوسف نیک انجام افزود: به همین منظور و براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره طنز پرداز بزرگ ایرانی و اهل شهرستان فومن استاد «کیومرث صابری» معروف به «گل آقا» برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه تلاش شده تا از چهره های سرشناس در حوزه طنز معاصر به ویژه از وجودهمکاران استاد کیومرث صابری در این برنامه بهره مند شویم گفت:  این همایش در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر برگزار می شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: از جمله مهمانان کشوری این همایش «اسماعیل امینی  سردبیر سابق مجله گل آقا ، رضا رفیع طنزپرداز، احمد عربانی کاریکاتوریست اصلی مجله گل آقا، محمود اکرامی از شاعران برتر کشور و همچنین استاد فرامرز ریحان صفت  هستند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.