برای نخستین بار؛

چاپ نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان فرانسه

نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان فرانسه چاپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: برای راهنمایی گردشگران خارجی و با توجه به حجم ورودی گردشگران فرانسوی به این استان، نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان فرانسه و به صورت تخصصی بر روی کاغذ سنگ (سازگار با محیط زیست ) به چاپ رسید.

 
وی افزود: این نقشه فرانسوی با سبک و گرافیک موجود برای نخستین بار است که چاپ می‌شود و در آن سعی شده با پیشنهاد چند مسیر گردشگری از جمله محور زندیه بتوان در انتخاب مسیر به گردشگران کمک کرد.
 
وی اضافه کرد: این نقشه گردشگری به زبان فرانسوی با تمرکز بر جاذبه‌های شاخص شهر شیراز در 5 هزار سخه و با همکاری بخش خصوصی تهیه شده است تا گردشگران فرانسوی بتوانند در زمان اقامت در شیراز بهترین انتخاب‌ها را برای بازدید داشته باشد .
 
مدیرکل میراث فرهنگی فارس به تهیه نقشه شهر شیراز به زبان انگلیسی در گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین چاپ نقشه به سایر زبان‌ها از جمله آلمانی نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردوس
۱۱:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام من برای کار ترجمه ام به یک نسخه از نقشه راهنمای گردشگری شهر شیراز به زبان فرانسه نیاز فوری دارم. لطفا از طریق ایمیل پی دی اف آنرا در صورت امکان برایم بفرستید یا اگر پی دی اف ندارد نسخه چاپی آن قابل فرستادن است در ایمیل بگویید تا آدرس بدهم برایم بفرستید. ممنون
آخرین اخبار