سنندج؛

طرح اردوهای جهادی دانشجویی در استان کردستان برگزارمی شود

طرح اردوهای جهادی دانشجویی با همت ناحیه مقاومت بسیج کردستان و با حضور دانشجویان دانشگاههای سطح استان کردستان تابستان 96 در این استان برگزارمی شود.

علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛  با اعلام این خبر گفت: این اردو جهادی با محوریت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از 20 مرداد به مدت 10 روز در مناطق محروم استان برگزار می شود.

وی افزود:گروه های جهادی به صورت داوطلبانه در قالب تیم های عمرانی، بهداشتی،علمی- آموزشی ، فرهنگی و کشاورزی با حضوردر روستا ها ومناطق محروم استان خدمت رسانی می کنند.

محمدپناه در ادامه هدف از اجرای این طرح را تقویت روحیه جهادی،توسعه فرهنگ محرومیت زدایی وایجاد روحیه سازندگی وامید دربین جوانان منطقه عنوان کرد.

محمد پناه با اشاره به شرکت 700 نفر از دانشجویان در اردوی جهادی سال گذشته گفت:پیش بینی می شود امسال این تعداد به هزار نفر افزایش یابد.

وی بیان کرد:در اردوی جهادی دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم استان در ابعاد مختلف فرهنگی،اعتقادی،معیشتی وبهداشتی و...آشنا شده وازطریق تلاش مخلصانه برای سازندگی درآن منطقه می کوشند.

ثبت نام دانشجویان در طرح اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان کردستان از 16 خردادجاری آغاز شده و تا 15 مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.