کرمانشاه؛

برگزاری جشنواره بین‌المللی زیبایی اسب اصیل در کرمانشاه

جشنواره بین‌المللی زیبایی اسب اصیل در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس هیأت سوارکاری استان کرمانشاه گفت: جشنواره بین‌المللی(ایکاهو) زیبایی اسب اصیل هفتم لغایت دوازدهم تیرماه جاری در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

علی الماسی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های اسب دوانی بهاره‌(جام رمضان) در محل دهکده المپیک این شهرگفت: چابک‌سواران به مدت چهار هفته در این دوره از رقابت‌ها با هم تاخت می‌کنند.

رئیس هیأت سوارکاری استان کرمانشاه گفت: هفته نخست پیکارهای کورس بهاره با شرکت 22 راس اسب و معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد، رقابتی که سوارکاران مسافتی به طول 900 متر را در سه کورس باهم تاختند.

وی با بیان اینکه سال سوم است که مسابقات کورس اسب‌دوانی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، ادامه داد: بعد از پایان این چهار هفته اسب‌های که در این رقابت‌ها بدرخشند برای مسابقات کشوری در تهران اعزام می‌شوند.

الماس افزود: به‌دلیل تداخل مسابقات سوار‌کاری کورس بهاره جمعه، 26 خردادماه با ایام سوگواری حضرت علی‌(ع) برگزاری این مسابقات به روز پنجشنبه، 25 خرداد‌ماه موکول شده است.

این مسؤول از برگزاری جشنواره بین‌المللی(ایکاهو) زیبایی اسب اصیل خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره هفتم لغایت دوازدهم تیرماه جاری در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود که در آن اسب‌های کرد و عرب اصیل زیبا معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار