ساری؛

کشف 534 عدد مواد غذایی خارجی قاچاق در بهشهر

534 عدد مواد غذایی خارجی قاچاق در بهشهر کشف و ضبط شد.

سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از کشف 534 عدد موادغذایی خارجی قاچاق و دستگیری متهمان در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان حرفه ای کالا در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی خارجی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی انبار دپوی مواد غذایی قاچاق با هماهنگی قضائی طی بازرسی از این محل 534 عدد انواع موادغذایی خارجی قاچاق شامل نوشیدنی های نیروزا ، آدامس خارجی و شکلات خارجی ساخت کشورهای غربی را کشف کردند.

سرهنگ شجاعی از دستگیری متهمان به قاچاق کالا در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: امنیت غذایی یکی از موضوعاتی است که با تهیه مواد غذایی استاندارد شده و مورد تایید وزارت بهداشت حاصل آمده و مواد غذایی خارجی علاوه بر اینکه بر چرخه اقتصاد کشور آسیب می رساند، در صورت سهل انگاری برای سلامت افراد و جامعه می تواند خطر آفرین باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار