فتاحی:دیگر ما زنگ تفریح سایر کشورها نخواهیم بود

رییس سازمان لیگ گفت:شک نداشته باشید دیگر ما زنگ تفریح سایر کشورها نخواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعید فتاحی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی با پیروزی برابر ازبکستان اظهار کرد: به مردم خوب ایران، رسانه‌ها، دست‌اندرکاران فوتبال، کی‌روش، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، این پیروزی را تبریک می‌گویم.
 
وی افزود:خدا را شکر در این چند سال گذشته هماهنگی خوبی بین ما و کی روش برقرار شده و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.همه طور که سرمربی تیم ملی اعلام کرد جام جهانی از امشب برای ما شروع شده است.او قول داد که تیم ملی ما به جام جهانی صعود می کند و قصدش این است که از مرحله گروهی جام جهانی هم صعود کنیم.
 
فتاحی در ادامه گفت:بابد اردوهای خوب و بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم. انشاالله با مساعدت وزارت ورزش و رئیس فدراسیون مشکل بازی های تدارکاتی ما حل خواهد شد.
 
رئیس سازمان لیگ در ادامه گفت:کی روش زمان برگزاری اردوهای خود را به ما اعلام کرده و انشاالله طی چند روز آینده جلسه ای را با وی برگزار می کنیم زمان شروع لیگ را اعلام می کنیم.
 
وی تصریح کرد:امسال ما یک جلسه آسیب شناسی برگزار کردیم و در این جلسه حدود هشت مربی شرکت کردند و با اینکه برخی از مربیان کم لطفی کردند در این نشست حضوز پیدا نکردند اما باز هم برنامه های خودمان را برای آن ها ارسال کردیم و از این باشگاه ها خواستیم تا نظرات پیشنهادی خود را درباره شروع لیگ به ما اعلام کنند.
 
فتاحی در ادامه افزود:امشب پس از صعود تیم ملی به جام جهانی حدود 80 میلیون ایرانی خوشحال شدند و صد درصد مطمئنم که می توانیم 2 بازی بعدی خودمان را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.شما شک نداشته باشید دیگر ما زنگ تفریح سایر کشورها نخواهیم بود.
 
رئیس سازمان لیگ درباره سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت:تا سال 2019 سهمیه های تیم هلای ایرانی 2+2 خواهد بود.
 
اننهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار