حسینی:در تیم ملی بازی تشریفاتی وجود ندارد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در تیم ملی ما بازی تشریفاتی نداریم، 2 بازی بعدی هم برای ما مهم است و ما نمی توانیم هیچ بازی‌ای را ساده فرض کنیم.

حسینی:در تیم ملی بازی تشریفاتی وجود نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سیدجلال حسینی پس از پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در این ماه مبارک و روزهای عزیز دل مردم کشورمان که هواداران واقعی تیم هستند را شاد کنیم. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی همه همدل شده بودیم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.
 
وی در ادامه در مورد 2 بازی تیم ایران که مقابل کره جنوبی و سوریه است و به نوعی تشریفاتی محسوب می شود،گفت: در تیم ملی ما بازی تشریفاتی نداریم، آن 2 بازی برای ما مهم است و ما نمی توانیم هیچ بازی‌ای را ساده فرض کنیم و امیدوارم بتوانیم در آن 2 بازی 6 امتیاز کسب کنیم. 
 
مدافع تیم ملی در پایان اظهار داشت: جا دارد از مردم خوب کشورمان که همیشه هواداران واقعی تیم ملی بودند تشکر و قدردانی کنم.ان‌شاءالله ما بتوانیم از الان برنامه‌ریزی کنیم برای جام جهانی. متاسفانه تیم ملی با کمبودهای زیادی مواجه است که امیدوارم این کمبودها با مساعدت تاج رئیس فدراسیون فوتبال برطرف شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار