30 پایگاه اوقات فراقت در شهرستان شیروان آماده برگزاری برنامه های تابستانی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛احمد زیبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان از آمادگی آموزشگاه های آزاد و موسسات فرهنگی هنری و قرآن و عترت این اداره در طرح اوقات فراغت تابستان96 شهرستان شیروان خبر داد و گفت : اوقات فراغت به عنوان یک پدیده فرهنگی، اجتماعی که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و غیره مؤثر است موضوع مشترک بین تمام اقشار جامعه است.

وی افزود : ٣٠ پایگاه ثابت به ترتیب ٥ پایگاه آموزش قرآن و عترت ، ٣ پایگاه آموزش زبان های خارجه، ٥ پایگاه آموزش هنرهای تجسمی، ٣ پایگاه آموزش خوشنویسی، ١ پایگاه مهارت آموزی، ١ پایگاه آموزش موسیقی،١ پایگاه آموزش بازیگری و همچنین ١٠ کانون فرهنگی هنری مساجد از جمله پایگاه های فعال در تابستان سال جاری خواهند بود.

زیبایی اظهار کرد : ویژگی‌های نهفته در اوقات فراغت عاملی است که از یک سو مورد توجه و عنایت دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و مسئولان امور فرهنگی و از طرف دیگر روان‌شناسان و جامعه‌شناسان قرار می‌گیرد به طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند اوقات فراغت آیینه تما‌م نمای فرهنگ یک جامعه است.

گفتنی است : علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان و یا مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان مراجعه کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.