حافظی در جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

تشکیل تیمی به منظور بررسی مشکلات خط 7 مترو

عضو کمیسیون بهداشت،محیط زیست و خدمات شهر گفت: تعداد واگن های خط 7 مترو 10 درصد استانداردها و 22 کیلومتر از این مسیر فاقد هواکش و مسیرهای فرار است که پیشنهاد می شود تیمی این مشکلات را بررسی کند.

تشکیل تیمی به منظور بررسی مشکلات خط 7 متروبه گزادش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت الله حافظی عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در هفته جاری خط 7 مترو به بهربرداری رسید که بر اساس گزارش‌های غیررسمی، تعداد واگن‌های این خط فقط 10 درصد استاندارد مورد نیاز است البته این موضوع زیاد مهم نیست.

وی افزود: براساس گزارش‌های به دست آمده 22 کلیومتر از خط 7 مترو فاقد هواکش و مسیرهای فرار است و فقط در فاصله دو ایستگاه، 6 کیلومتر بدون مسیر فرار است.

عضو کمیسیون بهداشت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم تیمی 3نفره از کمیسیون های حمل و نقل، محیط زیست و کمیسیون نظارت و حقوقی شورا تشکیل و این موضوع را پیگیری کنند و گزارش آن را تا هفته آینده به شورای شهر ارایه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار