اراک؛

استان مرکزی رتبه اول کشور دربازسازی عتبات عالیات

مردم استان مرکزی در کمک به بازسازی عتبات عالیات رتبه اول کشور را کسب کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛نجفی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در جلسه این ستاد با مدیران شبکه آفتاب گفت: در سال 95 استان مرکزی در بین 31 استان کشور مقام اول را در جذب کمک های مردمی به باز سازی عتبات عالیات کسب کردند.

نجفی افزود: در سال 95  بیش از 5 میلیاد و 700 میلیون تومان  کمک های مردمی جذب شد که 50 درصد این میزان مشارکت را خیرین در قالب اهدای کالا تقبل کردند.

عزیز فیلی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی  هم با بیان اینکه  مردم استان مرکزی نقش مهمی در امر بازسازی عتبات عالیات داشتند ابراز امیدواری کرد استان مرکزی در سال 96 هم جزء استانهای پیشرو در جذب کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات  باشد.

فیلی با  قدردانی از عملکرد مدیران و کارکنان صدا و سیمای  استان مرکزی در امر جذب کمک های مردمی و اطلاع رسانی از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: این فعالیت ها باعث افزایش کمک های مردمی و خیرین به این ستاد شد.

قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم از آمادگی شبکه افتاب در بخشهای مختلف برای کمک به بازسازی عتبات عالیات و جذب مشارکتهای خیرین خبر داد و گفت :  نقش جوانان هم در مشارکت بازسازی عتبات عالیات مهم است و باید این قشر فعال جامعه را در این عرصه فعال  کرد.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.